Klachten en retouren
Klachten en retouren
Klachten:
Indien u niet tevreden bent over een levering, dan verzoeken we u om dit ons zo snel mogelijk te laten weten. Uw klachten/opmerkingen nemen wij zeer serieus en waar wenselijk zoeken we met u naar een passende oplossing.
Vaak kunnen klachten het beste telefonisch worden opgelost.
Wij verzoeken u daarom eerst contact op te nemen voor telefonisch overleg over het probleem of voor het maken van een afspraak.
Dit kan op ons telefoonnummer: 06- 53 74 86 24
Telefonisch bereikbaar maandag t/m zaterdag, 8u00-18u00
Mocht u ons onverhoopt niet telefonisch kunnen bereiken dan kunt u ons een mail sturen naar; info@cartridges4u.nl of een bericht achterlaten via de website bij Contactformulier.
U ontvangt een bevestiging via de mail dat uw klacht is ontvangen en in behandeling word genomen.
Retouren:
''De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.''
Modelformulier voor herroeping
(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)
Aan: [ naam ondernemer]
[ geografisch adres ondernemer]
[ faxnummer ondernemer, indien beschikbaar]
[ e-mailadres of elektronisch adres van ondernemer]
Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende
de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*
de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*
de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,
herroept/herroepen*
Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
[Naam consumenten(en)]
[Adres consument(en)]
[Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)
* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.